Trasllat temporal de les oficines municipals

A partir de la setmana del 4 de juliol, l’Ajuntament iniciarà les obres d’instal·lació d’un ascensor i de millora de l’accessibilitat en la casa consistorial (Plaça Major, 1).

Per això, a partir del proper dilluns 4 de juliol, i fins que finalitzen les obres, els serveis administratius i de Policia Local es traslladaran a les dependències següents:

Palau Castell de Betxí, Plaça Major, 18: Registre General i Policia Local.
Casa de la Cultura, C/ Dr. Ortells, 1: Resta de serveis administratius.

Atès que els treballs de trasllat es faran durant la jornada del 4 de juliol, es recomana que els tràmits es realitzen per via telefònica o a través de la seu electrònica, evitant, en el possible, l’assistència presencial a les dependències municipals.

Seguim atenent-vos a través dels mitjans següents:

Ajuntament:  964620002
Policia Local: 964620912 / 608 066 801
Seu electrònica: https://betxi.sedelectronica.es/
Correu electrònic: info@betxi.es

Disculpeu les molèsties.

Ús de cookies

Este lloc web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies