Autorització i creació del registre de Casals
Sense perjudici del dret de reunió a què fa referència la Constitució Espanyola i l’art. 2 de la Llei Orgànica 9/83, els “casals” hauran de ser autoritzats i inscrits en un Registre Municipal, on es deixarà constància dels noms dels usuaris i el del propietari del local.
Si els usuaris habituals són menors d’edat, es precisarà autorització dels pares.
Tràmits per a la inscripció i documentació a aportar:
La inscripció en el registre de casals s’haurà de sol·licitar per persona major d’edat, amb la presentació de la següent documentació:
Documentació a aportar:
:: Certificat tècnic competent sobre compliment de les condicions mínimes exigibles d’habitabilitat i seguretat, i aforament del recinte.
:: Relació d’usuaris del local, amb autorització paterna en caso de ser menors.
:: Contracte d’arrendament en què conste que es permet l’ús del local, o bé autorització expressa del propietari.
Documents
..: Ordenança reguladora de casals
Documentació necessària per a la inscripció