L’Ajuntament oferirà la renovació del DNI en el tercer trimestre d’enguany
– Un centenar de persones ja s’han inscrit i s’espera que continuen havent més sol·licituds
L’Ajuntament de Betxí ha realitzat els tràmits necessaris per a oferir renovacions del Document Nacional d’Identitat durant el tercer trimestre d’enguany. S’han obert les inscripcions i un centenar de persones ja han sol·licitat cita per a renovar el seu DNI en el municipi.
El consistori ja va oferir aquest servei fa uns anys i, després d’un temps paralitzat, s’ha donat llum verda perquè els veïns i veïnes puguen renovar-se el DNI en el propi poble.
L’Ajuntament espera que els veïns continuen sol·licitant les renovacions i que, entre els mesos de juliol i setembre, es puga oferir aquest servei i tornar a donar l’oportunitat al veïnat per poder renovar-se el DNI sense eixir de la localitat.
Les persones interessades poden realitzar la inscripció complimentant el següent Formulari renovació DNI.