L’Ajuntament de Betxí traspassa el cobrament de diversos impostos a la Diputació

– La recaptació per les taxes del tractament i recollida de residus, del clavegueram i de l’entrada i sortida de vehicles es deriva a l’organisme provincial

L’Ajuntament de Betxí ha anunciat que deriva el cobrament de diferents impostos i taxes al servei de recaptació de la Diputació de Castelló. A partir dels pròxims mesos, l’organisme provincial serà l’encarregat de totes les exaccions, com són els guals, el clavegueram, la recollida i tractament de residus i les rampes d’aparcament.

D’esta forma, el servei de recaptació de l’organisme provincial s’encarregarà principalment de realitzar la gestió tributària, inspecció i cobrament d’impostos locals i altres ingressos de dret públic per delegació, com ja fa en bona part dels municipis de les nostres comarques.

Aquesta autorització per part de l’Ajuntament se suma a l’acord d’anys anteriors, pel qual la Diputació ja realitza la recaptació de l’Impost de Béns immobles i la gestió del cobrament dels tributs impagats en un primer termini. D’aquesta manera, el consistori municipal únicament es farà càrrec de la gestió de petites taxes i les plusvàlues.

L’alcalde, Alfred Remolar, ha manifestat que “l’Ajuntament pretén millorar l’eficiència dels seus serveis amb la delegació de la gestió d’aquests impostos i possibilitar una major recaptació dels tributs de difícil cobrament.  A més, d’esta forma podem alliberar el treball de diversos funcionaris per derivar-los a altres tasques municipals”.

admin

Ajuntament de Betxí

Ús de cookies

Este lloc web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies