L’Ajuntament de Betxí instal·la una estació meteorològica en Sant Antoni
-Se suma a la ja instal·lada en el terrat de l’ajuntament
L’Ajuntament de Betxí, en col·laboració amb l’Associació Valenciana de Meteorologia AVAMET, ha instal·lat una nova estació meteorològica en la Muntanyeta de Sant Antoni, aprofitant la reforma de l’esplanada del cim que s’ha dut a terme en els últims mesos. El nou dispositiu se suma a l’estació ja instal·lada en dependències de l’Ajuntament.
La nova estació disposa de webcam i permet visualitzar via online a temps real la meteorologia des de Sant Antoni fins al Penyagolosa, que és l’abast que té el dispositiu.
D’aquesta manera, tant el consistori com els veïns de la localitat tindran accés a una informació més amplia i precisa del temps en el municipi de la Plana Baixa i així l’ajuntament podrà anticipar-se a fenòmens ambientals adversos.
En aquest sentit, l’alcalde de la localitat Alfred Remolar ha destacat que “amb aquesta nova estació tindrem accés a uns mesuraments més exactes que permetrà a l’ajuntament prendre mesures amb antelació davant pluges fortes, vents molt intensos o altes temperatures”.
Les dades de l’estació i la webcam de Sant Antoni es troben accessibles en el l’adreça https://www.avamet.org/mxo_i.php?id=c06m021e03, també disponible a través dels webs de l’Ajuntament de Betxí (www.betxi.es) i AVAMET (https://www.avamet.org)