L’Ajuntament de Betxí convoca una borsa de treball d’assessoria jurídica
– El lloc de treball cobrirà temporalment les vacants en l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament
L’Ajuntament de Betxí ha convocat el procediment per a la formació d’una borsa de treball amb la finalitat de cobrir amb caràcter temporal les vacants en l’assessoria jurídica de l’àrea de Serveis Socials, sent adscrit a l’Equip Base de la secció.
Tant la contractació com la jornada i el salari dependran dels termes previstos en el Pressupost de la Generalitat Valenciana per a cada exercici. Per a enguany, la contractació prevista és a temps parcial, per un 25% de la jornada.
«En els últims anys hem fet un fort impuls en matèria social i ara pretenem augmentar l’atenció amb un servei d’assessorament legal per aquelles persones que ho necessiten», ha apuntat Susana Ferrandis, regidora de Benestar Social.
Per a ser admés en el procés de selecció serà necessari posseir la llicenciatura o grau en Dret. Les funcions a realitzar, entre altres, poden ser d’atenció i assessorament als professionals de l’equip en els processos d’intervenció i en els procediments jurídics, així com col·laboració en l’elaboració i disseny de plans i programes, en el seguiment i avaluació d’aquests.
Tots els requisits, així com la forma, temps i lloc de la presentació de les sol·licituds es poden trobar en les bases de la convocatòria que estan disponibles en la web oficial i en la seu electrònica de l’Ajuntament de Betxí.
Amb aquesta nova borsa de treball, el consistori municipal continua millorant l’àrea de Serveis Socials, que en els últims anys ha crescut considerablement a nivell de personal, però també econòmicament. Especialment en l’últim any, que es va reforçar la secció amb l’objectiu de minimitzar l’impacte de la pandèmia.