L’Ajuntament activa diversos protocols per evitar el contacte en els tràmits burocràtics
-S’enviaran a cada casa els rebuts no domiciliats i per primera vegada només es podrà accedir a la piscina amb entrades telemàtiques
L’Ajuntament de Betxí ha activat diversos protocols de funcionament burocràtic per impedir el contacte entre les persones i d’esta forma seguir les indicacions sanitàries per evitar al màxim el contagi de coronavirus. En este sentit, la primera decisió que s’ha pres és la de remetre massivament els rebuts a totes les cases que no tenen domiciliats els impostos, per tal que el veïnat només haja d’anar a la sucursal bancària i fer efectiu el pagament. Per tant, en els pròxims dies s’enviaran centenars de rebuts ja preparats per facilitar els tràmits i sobretot previndre al màxim possible l’expansió del Covid-19.
De forma paral·lela, l’equip de govern també està treballant en la posada en marxa d’un mecanisme d’adquisició d’entrades i bons telemàticament per a tots els actes i serveis municipals. En este context, la primera experiència es farà amb la venda de les entrades de la piscina, que només serà accessible amb la compra de bons setmanals a través de la xarxa.
L’alcalde, Alfred Remolar, ha destacat que “estem treballant de valent per implementar tots els processos telemàtics que puguem per tal de facilitar als ciutadans la burocràcia i els procediments municipals”. El primer edil ha apuntat que “hem de ser conscients el moment en què ens trobem i per tant haurem de fer un esforç entre totes i tots per adaptar-nos al més ràpid possible en la nova forma de treballar”.
A partir d’ara, la nova passarel·la telemàtica permetrà adquirir entrades per als actes de l’auditori, concerts i altres esdeveniments que des de l’àrea de cultura, esports i benestar social es puguen organitzar al nostre municipi.