Eleccions Locals i a les Corts Valencianes 2023
-Un total de 4.439 persones podran exercir el dret a vot a Betxí en les Eleccions Locals i a les Corts Valencianes 2023.
En la present convocatòria, 4 formacions polítiques han presentat candidatura a les eleccions locals, mentre que 46 ho han fet a les Corts Valencianes.
A Betxí, els 4 col·legis electorals, on es distribueixen un total de 7 meses, han obert les portes a les 9.00 del matí i rebran els vots dels electors fins a les 8 de la vesprada.
Les eleccions locals designaran els 13 regidors que formaran el ple de l’Ajuntament de Betxí, que es constituirà el proper 17 de juny.
A través del portal web de l’Ajuntament de Betxí, s’oferiran dades de participació a Betxí a les 14.00 i a les 18.00 hores. El recompte de vots es podrà seguir a través del web del Ministeri de l’Interior i de l’aplicació oficial i gratuïta de la Generalitat
El seguiment de la jornada electoral a Betxí també es pot fer a través dels comptes de Facebook i Twitter de l’Ajuntament de Betxí.