Betxí presenta en FITUR les dos Festes d’Interés Turístic Autonòmic
– Una oportunitat per donar a conéixer el ral·li Transbetxí i las festa de Sant Antoni
La presentació es farà en la setmana en què s’hauria d’haver celebrat la festivitat en honor al patró, Sant Antoni, i que s’ha suspès a causa de les recomanacions sanitàries per la pandèmia de la Covid-19. L’Ajuntament espera que el gener pròxim es puga tornar a realitzar la ‘matxà’ del dia 16 de gener i es torne a pujar en romeria a la Muntanyeta el dia 17.
Per la seua banda, el Ral·li Transbetxí de motocultors està previst per al cap de setmana del pròxim 23 d’abril. L’organització i l’equip de govern municipal continuen els preparatius perquè els veïns i els visitants puguen gaudir d’un cap de setmana trepidant. Com en anys anteriors, no faltarà la participació alemanya en una de les competicions més originals de la Comunitat. Diversos equips del país del nord d’Europa estaran entre els candidats al títol.
L’alcalde de la localitat, Alfred Remolar, i el regidor de Turisme, Raül Soria, han destacat la peculiaritat del Transbetxí i han explicat que “Fitur és una oportunitat per a donar a conèixer una competició que ja té un interès internacional i a la que cada any acudeixen més equips de fora de Betxí”.