Casals de festes: autorització

Autorització i creació del registre de Casals

Sense perjudici del dret de reunió a què fa referència la Constitució Espanyola i l’art. 2 de la Llei Orgànica 9/83, els “casals” hauran de ser autoritzats i inscrits en un Registre Municipal, on es deixarà constància dels noms dels usuaris i el del propietari del local.

Si els usuaris habituals són menors d’edat, es precisarà autorització dels pares.

Tràmits per a la inscripció i documentació a aportar:

La inscripció en el registre de casals s’haurà de sol·licitar per persona major d’edat, amb la presentació de la següent documentació:

Documentació a aportar:

:: Certificat tècnic competent sobre compliment de les condicions mínimes exigibles d’habitabilitat i seguretat, i aforament del recinte.

:: Relació d’usuaris del local, amb autorització paterna en caso de ser menors.

:: Contracte d’arrendament en què conste que es permet l’ús del local, o bé autorització expressa del propietari.

Documents

..: Ordenança reguladora de casals

Documentació necessària per a la inscripció

Declaració sobre les condicions habitabilitat

Relació d’usuaris del casal

Ús de cookies

Este lloc web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies