Obres de renovació d’un tram de clavegueram en l’avinguda de Sant Josep Obrer

Expedient: 947/2018

La data de publicació dels documents es pot consultar en el Tauler d’Edictes municipal (Enllaç)

Objecte del contracte: Obres de renovació d’un tram de clavegueram en l’avinguda de Sant Josep Obrer

Procediment: Obert.

Tramitació: Ordinària.

Publicació de la iniciativa de contractació: Obres de renovació d’un tram de clavegueram en l’avinguda de Sant Josep Obrer. Data de publicació: 26/07/2018.

Anunci de licitació: BOP núm. 89, de 26/07/2018.

Data límit de presentació d’ofertes:

Les proposicions se presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Betxí, en mà, fins a les 13 hores, del dia 21/08/2018, inclós.

Documentació:

..: Plec de clàusules administratives particulars [PDF]

Projecte bàsic i d’execució:

..: Projecte bàsic i d’execució [PDF]

..: Estudi de seguretat i salut [PDF]