Concessió de la utilització i explotació del Bar restaurant Sant Antoni de Betxí

Expedient: 848/2016

Objecte del contracte: Concessió de utilització privativa de domini públic, mitjançant concessió, per a l’explotació del Bar Restaurant Sant Antoni de Betxí.

El contingut de la prestació de l’objecte del contracte és la gestió i explotació de l’edifici per a usos gastronòmics, i la concessió comportarà l’execució de les obres i instal.lacions conforme al projecte tècnic d’obra i activitat, que s’adjunta com a annex al plec, així com l’equipament mínim relacionat en el mateix.

Procediment: Obert

..: Anunci de licitació [PDF]. Accediu a la Plataforma de contractació GVA

Data límit de presentació d’ofertes: Les proposicions se presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Betxí, en mà, de les 9 a les 14 hores, fins al dia 05/09/2016, inclós.

Documentació:

..: Plec de clàusules administratives particulars [PDF]

Projecte d’execució d’actuacions en matèria d’accessibilitat i incendis en l’edifici annex a l’Ermita de Sant Antoni (Consulteu en les dependències municipals)

Consultes administratives:

..: Ajuntament de Betxí (Contractació): 964620002. mail: contractacio@betxi.es