Expedient: 1543/2018

La data de publicació dels documents es pot consultar en el Tauler d’Edictes municipal (Enllaç)

Objecte del contracte: Assistència tècnica per a la redacció i direcció del projecte “Correcció de deficiències constructives i ampliació de les instal.lacions del CEIP Cervantes – J. Dualde: Edifici d’Educació Infantil, pistes esportives i construcció de gimnàs”, en Betxí

Procediment: Obert simplificat

Tramitació: Ordinària

Anunci de licitació: Butlletí Oficial de la Província núm. 5, de 10/01/2019

Data límit de presentació d’ofertes:

Les proposicions se presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Betxí, en mà, fins a les 13 hores, del dia 01/02/2019, inclós.

Documentació:

..: Plec de clàusules administratives particulars [PDF]

..: Plec de prescripcions tècniques [PDF]

..: Memòria “Correcció de deficiències constructives en el CEIP Cervantes – J. Dualde”

Consultes administratives:

..: Ajuntament de Betxí (Contractació): 964620002. mail: contractacio@betxi.es