Contratació de persones joves: EMCUJU i EMPUJU 2019

EMCUJU.- Programa de subvencions d’ocupació destinades a la contractació de persones joves qualificades per entitats locals, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, per a l’exercici 2019 (SERVEF)

L’objectiu del programa és la concessió de subvencions per a la contractació de les persones joves, que figuren inscrites en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Ajuda concedida: Resolució de 5 d’agost de 2019, de la Direcció General d’Ocupació i Formació (Labora), per la qual es concedeix a l’Ajuntament de Betxí una subvenció per import de 33.818,66 euros, per a la contractació de persones joves qualificades, amb una duració de dotze mesos, sota la modalitat de contracte en pràctiques, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Ofertes presentades per l’Ajuntament de Betxí:

..: EMCUJU/2019/443/12 Administratiu (dos llocs)

Resultats de la valoració de les persones candidates pre-seleccionades pel SERVEF

EMPUJU – Programa de subvencions per a la contractació de persones joves per entitats locals, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, per a l’exercici 2019 (SERVEF)

Ajuda concedida: Resolució de 8 d’agost de 2019, de la Direcció General d’Ocupació i Formació (Labora), per la qual es concedeix a l’Ajuntament de Betxí una subvenció per import de 37.149,98 euros, per a la contractació temporal a jornada completa de persones joves, amb una duració de dotze mesos, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Ofertes presentades per l’Ajuntament de Betxí:

..: EMPUJU/2019/406/12 Peó serveis de neteja (dos llocs)

Més informació:

Direcció General d’Ocupació, Afers Socials i Igualtat d’Oportunitats de la Comissió Europea

Unitat Administradora del Fons Social Europeu (UAFSE). Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social