Contratació de persones joves: EMCUJU i EMPUJU 2018

AVALEM JOVES PLUS

Actuacions cofinançades per la Unió Europea a través del Programa Operatiu del Fons Social Europeu (FSE) de la Comunitat Valenciana 2014-2020.

EMCUJU.- Programa de subvencions d’ocupació destinades a la contractació de persones joves qualificades per entitats locals, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, per a l’exercici 2018 (SERVEF)

L’objectiu del programa és la concessió de subvencions per a la contractació de les persones joves, que figuren inscrites en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Ajuda concedida: Resolució de 5 d’abril de 2018, de la Direcció General d’Ocupació i Formació, per la qual es concedeix a l’Ajuntament de Betxí una subvenció per import de 73.575,55 euros, per a la contractació de persones joves qualificades, amb una duració de dotze mesos, sota la modalitat de contracte en pràctiques, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Ofertes presentades per l’Ajuntament de Betxí:

..: EMCUJU/2018/189/12 ADL

..: EMCUJU/2018/189/12 Tècnic de jardineria

..: EMCUJU/2018/189/12 Administratiu

Resultats de la valoració de les persones candidates pre-seleccionades pel SERVEF

EMPUJU – Programa de subvencions per a la contractació de persones joves per entitats locals, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, per a l’exercici 2018 (SERVEF)

Ajuda concedida: Resolució de 5 d’abril de 2018, de la Direcció General d’Ocupació i Formació, per la qual es concedeix a l’Ajuntament de Betxí una subvenció per import de 151.806,80 euros, per a la contractació temporal a jornada completa de persones joves, amb una duració de dotze mesos, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Ofertes presentades per l’Ajuntament de Betxí:

..: EMPUJU/2018/206/12 Peó serveis de neteja

Més informació:

Direcció General d’Ocupació, Afers Socials i Igualtat d’Oportunitats de la Comissió Europea

Unitat Administradora del Fons Social Europeu (UAFSE). Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social